woensdag, januari 24, 2007

Solliciteren bij Askja-reizen

In augustus 2006 besloot ik om bij Askja-reizen te solliciteren als reisbegeleider.
Vrij snel kreeg ik een reactie.
In november zou er bekeken worden of er al dan niet nieuwe mensen nodig zouden zijn voor het nieuwe seizoen.
In de teede week van november kreeg ik een email of ik in december op sollicitatiegesprek wilde komen.
Het gesprek had ik op kantoor bij Askja in Arnhem.
Samen met twee medewerksters van Askja had ik het gesprek.
Het verliep zeer ontspannen...Ik had er een goed gevoel over.
De dames van Askja ook, zo bleek twee weken later toen ik door Gregie gebeld werd.
Ze zouden het leuk vinden als ik voor Askja reizen zou willen gaan begeleiden.
Hartstikke leuk om te horen natuurlijk!!!
In februari 2007 zal ik te horen krijgen wanneer mijn eerste reis naar IJsland plaats zal vinden!

Geen opmerkingen: