woensdag, januari 24, 2007

Informatie over IJsland zoeken


Tot nu toe ben ik nog niet eerder in Ijsland geweest.
Dat wordt me dus aardig inlezen en zo voor ik vertrek naar dit land van vulkanen, lavavelden, maar ook van gletsjers en ijs.

Op internet is natuurlijk veel te vinden.
Zo vond ik "IJsland in beeld" met een hele mooie fotopresentatie.


Maar ook...
Boeken, folders en kaarten zijn altijd leuk om in te zien.
Bovendien kun je boeken overal mee naar toe nemen en lezen.



Zo kreeg ik van Frits, een van mijn paardrijmaatjes, het een en ander om in te zien.
Hij is zelf in 1993! naar IJsland geweest. Met een select gezelschap heeft hij een reis per jeep over IJsland gemaakt, de reis was georganiseerd via Wolftrail.

Als cadeau voor mijn verjaardag kreeg ik van Irma het boekje "IJsland/Reykjavik"van Marco Polo en kaart "The rough guide map Iceland"

Geen opmerkingen: