zaterdag, juli 28, 2007

De foto's stromen binnen...

De foto's van de Wandelrondreis van 2 t/m 20 jul 2007 stromen binnen.
Marian en Nico waren er al snel bij. Van hen kreeg ik wat fotootjes binnen waar ik zelf op te zien ben.

Zie ook: Zelf op de foto...

Van de altijd goedlachse Ineke kreeg ik al heel snel een link
toegestuurd.



Zaterdag 28 juli stuurde op onderstaande foto wel heel serieus kijkende Renzo de
link naar zijn foto's.



Dinsdag 31 juli kreeg ik van Marieke en Ralf de link naar hun foto-album.



Donderdag 2 augustus kwam de link van mijn "maatje" Ed naar zijn foto-album binnen.



Sonja stuurde op zondag 5 augustus de link naar de foto's van haar en Caspar.



De link naar een selectie van foto's van Victor en Mieke kreeg ik binnen op woensdag 8 augustus. Met wel hele mooie kiekjes van de Papagaaiduikers.



Leuk om te zien dat heel veel dingen door iedereen mooi en leuk gevonden worden, maar dat een ieder het toch op zijn eigen manier beleefd en fotografeert.
We zijn allemaal op dezelfde plekken geweest. Het is leuk om te zien dat dezelfde plekken er toch steeds anders uit kunnen zien!

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk al die foto's!!!